رندرهای وان پلاس 11 پرو از بازطراحی ماژول دوربین آن خبر می دهند

به گزارش وبلاگ تور چین، وان پلاس گوشی هوشمند پرچم دار وان پلاس 10 پرو را اوایل ژانویه امسال در چین عرضه کرد و سپس اواخر ماه مارس آن را در اختیار کاربران بازارهای جهانی قرار داد. دیروز یکی از افشاگران بسیار مطرح حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station خبر داده که این برند در حال کار روی یک گوشی پرچم دار با پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 2 است که انتظار می رود در رویداد فناوری ماه نوامبر کوالکام به طور رسمی معرفی گردد. ظاهراً این گوشی هوشمند پرچم دار، وان پلاس 11 پرو 5G است و تا انتها امسال به کاربران معرفی خواهد شد.

رندرهای وان پلاس 11 پرو از بازطراحی ماژول دوربین آن خبر می دهند

اکنون در تازهترین شایعات مربوط به این گوشی هوشمند، وب سایت SmartPrix با همکاری افشاگر مشهور Onleaks، رندرهای لو رفته از وان پلاس 11 پرو 5G را به اشتراک گذاشته و گفته می گردد که این تصاویر از نمونه های آزمایشی این گوشی هوشمند گرفته شده است. همانطور که پیش تر نیز در خبرها مطرح شده بود، وان پلاس در این گوشی هوشمند پرچم دار خود دست به تغییراتی زده و ماژول دوربین آن را بازطراحی نموده است. این ماژول دوربین از لبه های گوشی تا وسط قاب پشتی آن کشیده شده و درون آن 3 سنسور و یک فلاش LED دیده می گردد. ظاهراً این ماژول برآمدگی زیادی نیز دارد.

در قاب پشتی این گوشی نام برند هاسلبلاد نیز حک شده که تأیید می نماید وان پلاس برای پرچم دار آینده خود با این شرکت همکاری خواهد نمود. رندرها بعلاوه از اسلایدر کناری وان پلاس 11 پرو 5G خبر می دهند که در دو پرچم دار تازه این شرکت یعنی وان پلاس 10R و وان پلاس 10T تعبیه نشده است. در نهایت یک حفره نمایشگر در گوشه سمت چپ پنل جلویی برای میزبانی از دوربین سلفی دیده می گردد. به غیر از این ها، رندرهای به اشتراک گذاشته شده هیچ اطلاعات خاص دیگری در خصوص این گوشی هوشمند ارائه نمی دهند.

اما شایعات و حدس های زیادی در خصوص معینات فنی این گوشی هوشمند پرچم دار در رسانه های اجتماعی مطرح شده است. بر همین اساس، وان پلاس 11 پرو قرار است پرچم داری حرفه ای تر و بسیار بهتر از وان پلاس 10 پرو باشد که تا به امروز عملکرد رضایت بخشی نداشته است. ظاهراً این گوشی هوشمند پرچم دار مجهز به نمایشگر 6.55 اینچی Fluid AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 800 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 402 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلکس ویکتوس نیز برای محافظت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت.

آن طور که گفته می گردد پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند پرچم دار به انجام وظیفه می پردازد. ظاهراً پردازنده این تراشه طراحی بسیار متفاوتی نسبت به نسل های قبلی خود خواهد داشت. به طور معین این پردازنده از 4 بخش تشکیل شده است. در این پردازنده قرار است یک هسته Cortex-X3، دو هسته Cortex-A720، دو هسته Cortex-A710 و 3 هسته Cortex-A510 انجام وظیفه نمایند. احتمالاً در کنار تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام شاهد قرارگیری 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود.

وان پلاس برای این گوشی هوشمند تازه خود از یک سیستم دوربین سه گانه بهره خواهد برد که سنسور اصلی آن، یک دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز به انجام وظیفه خواهند پرداخت. بعلاوه روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

گفته می گردد که یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که با شارژر 25 واتی انرژی مجدد آن تأمین می گردد. حسگر اثر انگشت این گوشی تازه نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است. انتظار می رود در ماه های آینده اخبار بیشتری از وان پلاس 11 پرو 5G در رسانه های خبری منتشر گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای وان پلاس 11 پرو از بازطراحی ماژول دوربین آن خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای وان پلاس 11 پرو از بازطراحی ماژول دوربین آن خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید