خروج دولت ترامپ از کاخ سفید ظرف 2 هفته آینده

به گزارش وبلاگ تور چین، به گزارش مجله نیوزویک، دونالد ترامپ عصر سه شنبه در پیامی ویدیویی به بسته مالی که دوشنبه در کنگره به تصویب رسید، اعتراض نموده و گفت شاید دولت بعدی دولت من باشد. او همچنین روز دوشنبه با جمعی از قانونگذاران جمهوری خواه که قصد دارند با آرای الکترال چندین ایالتی که به جو بایدن رسیده است مخالفت نمایند، ملاقات داشت. اما در داخل، کاخ سفید برای خروج این دولت آماده می گردد.

خروج دولت ترامپ از کاخ سفید ظرف 2 هفته آینده

شبکه سی بی اس نیوز چهارشنبه گزارش داد، کارکنان کاخ سفید ایمیلی از دفتر اجرایی رئیس جمهوری آمریکا دریافت کردند و طبق آن باید وسایلشان را جمع نموده و برای خروج از چهارم ژانویه آماده شوند. این ایمیل شامل فهرستی از کارهایی است که باید انجام شوند، مثل بازگرداندن هدایای ریاست جمهوری به اتاق یک، انتقال وسایل شخصی به منزل و تمیز کردن یخچال و مایکروفر.

در این ایمیل که همراه لیستی از کارهای لازم الاجراست، آمده است: کارکنان یک چک لیست جامع در روزهای آینده دریافت خواهند کرد. در گام اول، لطفا فهرست موجودی دفتر خودتان را ثبت کنید و متوجه باشید که مسوول مواردی هستید که در پیوست ذکر شده است.

این در حالی ست که رئیس جمهوری آمریکا و بعضی از متحدان جمهوری خواه او همچنان ادعاهای بی اساسی را درباره وقوع تقلب انتخاباتی در سوم نوامبر مطرح می نمایند. هیچ سند و مدرکی برای تایید این ادعاها وجود ندارد و بیش از 50 شکایت در دادگاه های ایالتی و فدرال شکست خورده اند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز

به "خروج دولت ترامپ از کاخ سفید ظرف 2 هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج دولت ترامپ از کاخ سفید ظرف 2 هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید