تشریح برنامه های اختتامیه جشنواره شعر فارسی رضوی در کرمان

به گزارش وبلاگ تور چین، محسن روحی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرمان، اظهار بیان نمود: علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیه در طول زمان برگزاری جشنواره دو برنامه دیگر در کرمان تدارک دیده شده است.

تشریح برنامه های اختتامیه جشنواره شعر فارسی رضوی در کرمان

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه صبح روز آدینه 22 اردیبهشت ماه جاری ساعت 9 صبح در گلزار شهدای کرمان برگزار می گردد.

روحی اضافه کرد: عصر همان روز و از ساعت 19 مراسم شعرخوانی عمومی با عنوان عرض ارادت به ساحت مقدس امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در حسینیه مرحوم حاج ماشاءالله خداداپور (خیابان مولوی 7) برپا می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نشست تخصصی آنالیز روند حرکت شعر آیینی با موضوع شعر رضوی برنامه ای است که روز شنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 9 و با حضور جمعی از اساتید و شاعران کشوری و استانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

روحی توضیح داد: مراسم اختتامیه جشنواره نیز شنبه 23 اردیبهشت ماه و از ساعت 19 در تالار فرهنگ و هنر کرمان واقع در بلوار شهید صدوقی (جاده تهران) و با حضور جمعی از چهره های مطرح کشوری و شاعران مطرح برپا خواهد شد و این جشنواره با معرفی نفرات برگزیده در بخش های مختلف به کار خود خاتمه می دهد.

وی بعلاوه در خاتمه از برپایی نشست شعرخوانی با حضور تعدادی از میهمانان و شاعران استانی و کشوری در روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه در شهرستان رفسنجان اطلاع داد و اضافه کرد: در این برنامه نیز تعدادی از شاعران مطرح استان و کشور شعرخوانی می نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تشریح برنامه های اختتامیه جشنواره شعر فارسی رضوی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح برنامه های اختتامیه جشنواره شعر فارسی رضوی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید