با این تورها ماجراجویانه سفر کنید!

به گزارش وبلاگ تور چین، سفر مستقل برای هر کسی نیست و برای عده ای، انجام . تورهای ماجراجویانه و تور طبیعت گردی به آسیای جنوب شرقی می تواند ترکیب کاملی از ماجراجویی و رفاه و فاقد قیمت نجومی باشد، بنابراین به خواندن ادامه دهید تا به ده نکته مهم که به اعتقاد ما می تواند در خدمت یک تور ماجراجویی باشد، پی ببرید.

با این تورها ماجراجویانه سفر کنید!

1. تورهای ماجراجویانه آسان هستند یکی از برترین نکات درباره تورها این است که مجریانی مثل All Points East از همه چیز مراقبت می نمایند مطمئن شوید که نام آن ها تورهای ماجراجویی است، ولی نه آنقدر ماجراجویانه که احتیاج داشته باشید با رانندگان بی پروای موتورهای سه چرخ بحث کنید، از هتلدارانی که دستگاههای تهویه هوایشان کار نمی نماید بترسید، یا با پلیسان مهاجرتی فاسد با عصبانیت صحبت کنید. به طور کلی یک محافظ، به عنوان مثال یک راهنما وجود که از تمام جوانب ماجراجویی شما حمایت می نماید.

2. تور ماجراجویی راهی فوق العاده برای دیدار با آدمها هستند و شما مجور نیستید که آنها را بکشید. اگر شما به تنهایی سفر می کنید و کمی درباره دیدار با مسافران دیگر عصبی هستید، توری همراه با یک کمپانی ماجراجویی شبیه Interpid Travel می تواند راهی ایده آل برای رسیدن به یک گروه فوری باشد. البته محتمل است که این گروه، گروهی از آدمهایی که شما واقعا دوست دارید، نباشد ولی این یک موضوع جداگانه است.

3. تورها کارآمد هستند: طراحی یک تور چهار روزه به هند، نپال و تبت؟ آنها به توری که برنامه خاصی ندارد، تور سازماندهی شده نمی گویند اگر زمان شما محدود است و برنامه سفر طرح ریزی شده شما قابل تایید، تور راهی برای رفتن است.

4. تور ماجراجویی: از آنجایی که شما در حال سفر با یک گروه هستید، زمان زیادی را در انتظار برای به حد نصاب رسیدن افراد جهت تشکیل گروههایی برای انجام کارهای مختلف از دست نمی دهید. کارهایی که اگر تنها سفر کنید، تا حدی مینی-ماجراجویی گران قیمتی به شمار می آید.

5. تورها بیمه شده هستند یا باید باشند اگر شما در حال رزرو یک تور در یک سازمان توریستی قانونی و خوشنام هستید، پس مجری تور می بایست ضمانت شده و کاملا بیمه باشد بنابراین اگر ورشکسته شوند، شما مجبور نخواهید بود که پیاده به خانه برگردید.

6. تورهای ماجراجویانه، بودجه بندی را راحت تر می نمایند. چیزی بدتر از این وجود ندارد که یک بودجه 2000 دلاری برای یک سفر یک ماهه تنها بعد از ده روز میزان زیادی پول را هدر بدهد. با گرفتن یک تور، بخش خیلی بزرگی از هزینه پیشاپیش حل می گردد. مطمئنا، هنوز ممکن است شما پولتان را تمام کنید، ولی همچنان تختی برای شب های به جامانده و پروازی به خانه دارید.

7. تورها مسائل زبانی را راحت تر می نمایند اگر شما به زبان فرانسه آگاهی ندارید و بیشتر تمایل دارید که در طول پرواز، چند گالن آب مصرف کنید تا چند فصل اول یک کتاب لغت را بخوانید، پس با یک کمپانی توریستی جایتان امن است. تورها همواره راهنماهای محلی را استخدام مینمایند؛ راهنماهایی که به عنوان مترجم عمل می نمایند.

8. تورها می توانند سفارشی شوند اگر شما یک تور ماجراجویی با یک گروه کوچک را انتخاب کنید، شانس های شما این است که سایز گروه شما پایین تر از هشت تا ده نفر خواهد بود با چنین گروه کوچکی، غالبا شانس قابل توجی برای سفارشی کردن سفر وجود دارد. به طور واضحی چنین کاری به مجری تور بستگی دارد ولی شما هنگامی که متوجه شوید تا چه میزان می توانید سفرتان را سفارشی کنید، متعجب خواهید شد. با مجری توری مانند Thailand Travel Plan شما می توانید واقعا تور طبیعت گردی خود را بسازید.

9. تورها می دانند منظورشان چیست البته تورهای زیادی و زیادی وجود دارد، ولی به طور کلی مجریان تور برترین قسمتهای یک کشور یا شهر را می شناسند و تا آنجا که امکان داشته باشد، کارآمدانه شما را به آنجا می برند. مطمئنا شما ممکن است کافه های کوچک بدبویی که فقط مهاجران می شناسند را از دست دهید، ولی اگر بخواهید خودتان آنها را پیدا کنید، مجبور خواهید بود برای یک ماه در اطراف بچرخید و جستجو کنید.

10. تورها آنقدر که به نظر می رسند گران نیستند قیمت فکر شما را منحرف نکند. 100 دلار در روز، وقتی هزینه اقامتگاه، حمل و نقل، قضا، نوشیدنی و مکانهای دیدنی را در نظر می گیرید، آنقدرها که به نظر می رسد زیاد نیست. مطمئنا کمپانیهایی مثل iExplore پول بیشتری می گیرند. ولی آنها وقت و کوشش شما را ذخیره می نمایند. بله، نه مرتبه از ده مرتبه، می توانید سفری مشابه را به طور مستقل با پول کمتر انجام دهید ولی شما وقت بیشتری را برای رفتن از نقطه الف به ب، پیدا کردن یک اتاق و مسائلی از این دست صرف می کنید حواستان به معاملات خاص باشد. برای مثال GAP Adventures برای سفرهای ماجراجویی و تور طبیعت گردی خود تا 25% تخفیف ارائه می دهد. نباید فراموش کنید، تورهای ماجراجویی به همان خوبی که راحتی را معامله می نمایند، فروشنده تجربه نیز هستند. بنابراین تمام خریدهایتان را براساس اعداد و ارقام انجام ندهید.

چه چیزی را از یک کمپانی تور ماجراجویی انتظار داشته باشید؟

آنالیز کنید که تورهای ماجراجویانه کاملا مجوز دار و بیمه شده باشند مطمئن شوید که خودتان بیمه مسافرتی دارید برنامه های سفر را با دقت آنالیز کنید و برگه های کوچک در خصوص هزینه های پنهان را مطالعه کنید. مطمئن شوید که راهنماهایتان در زبانی که مد نظرتان است، حرفه ای هستند. مطمئن باشید که می خواهید در خصوص حداکثر تعداد اعضای گروه بدانید و به همین صورت درباره حداقل ها آنالیز کنید. برخی کمپانی ها تورها را با تنها یک مسافر اجرا می نمایند و این ممکن است چیزی نباشد که شما در نظر دارید. قیمت ها را مقایسه کنید ولی تنها براساس قیمت ها تور طبیعت گردی و تورهای ماجراجویانه را خریداری نکنید.

جستجوی یک پیشنهاد خاص

من خرسند هستم که به طور شخصی مجری بریتانیا All Points East و مجری استرالیایی Intrepid Travel را تایید کنم. آدمهایی را پشت این کمپانی ها دیده ام و واقعا معتقدم هنگامی که پیشنهادهای مسافرتی خوب را کنار هم می گذارند، صاحب نظرات خوبی هستند.

منبع: همگردی

به "با این تورها ماجراجویانه سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این تورها ماجراجویانه سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید