انتقاد از آقای مجری به خاطر شوخی با خواهرمو گرفتن

به گزارش وبلاگ تور چین، شوخی ایرج طهماسب با سهیل رهبرزارع بازیگر نقش سیروس در قسمت اول فصل دوم مهمونی با عبارت خواهرم را گرفتن انتقاداتی را در فضای مجازی برانگیخت.

انتقاد از آقای مجری به خاطر شوخی با خواهرمو گرفتن

انتشار خبر آغاز پخش فصل دوم مهمونی کاری از ایرج طهماسب همزمان با سال نو پس از اتفاقات شش ماهه دوم سال گذشته، چیزی نبود که با استقبال همگان روبرو گردد و نظرات متفاوتی را در فضای مجازی برانگیخت. این نقدها با آغاز مهمونی که از آغاز فروردین 1402 هر روز از پلتفرم های فیلیمو و نماوا پخش می گردد بیشتر شد. از جمله این موارد، انتقاد از شوخی ایرج طهماسب با جمله خواهرم را گرفتن بود.

در بخشی از قسمت اول مهمونی سیروس با بازی سهیل رهبرزارع در پاسخ به طهماسب که پرسید سال 1401 چه طور بود؟ گفت خوب بود، خواهرم را گرفتند. طهماسب که متعجب شده بود پرسید خواهرت را گرفتند؟! توی خیابان رفته بود؟! و سیروس جواب داد توی خیابان هم می رفت، سر کار هم می رفت. طهماسب پرسید کی گرفتش؟! و سیروس گفت پسری پیدا شد و گرفتنش! (منظور این که ازدواج کرد) این شوخی با توجه به آن چه در شش ماهه دوم سال 1401 در خیابان ها گذشت بازی با عباراتی به شمار آمد که در واقعیت نه تنها خنده دار که بسیار هم غمبار بودند.

منبع: فرارو

به "انتقاد از آقای مجری به خاطر شوخی با خواهرمو گرفتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از آقای مجری به خاطر شوخی با خواهرمو گرفتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید