ادعای نبود آرد با کیفیت در کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد

به گزارش وبلاگ تور چین، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادعای نبود آرد با کیفیت در استان از سوی بعضی نانوایی ها واقعیت ندارد .

ادعای نبود آرد با کیفیت در کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد

براتعلی صالحی گفت: خواسته ما از واحدهای فراوریی شفافیت و استاندارد کردن دستگاه ها و تجهیزات است تا بتوانیم خروجی محصولات خوبی برای مردم متصور باشیم.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، مشکل نان در بعضی مراکز فراوری نان استان می تواند ناشی از مشکلاتی در بخش نیروی انسانی آن ها باشد و یا ناشی از رعایت نکردن فرآیندهای منطقی در فراوری خمیر و نان باشد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گفت: تأمین گندم ما عمدتا از استان و در مواردی از استان های همجوار یا واردات است که 70 هزار تن در استان و 20 هزار مابقی که تکمیل کننده احتیاج ما است در خارج از استان و پس از پایش و آنالیز های مستمر کیفی، تأمین می گردد.

ابوالحسن صداقت کیش می گوید: مجموعه کوبودنا در بازرسی های مستمر نشان داده درجه های کیفی برای مردم را رعایت نموده و از این بعد واحدی مطمئن برای مردم به شمار می رود.

مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی و حلال سازمان استاندارد کشور و معاون مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به همراه مدیران کل استاندارد ، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی و سازمان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از مجموعه کوبودنا بازدید کردند واز نزدیک در جریان فراوریات این متجمع بزرگ فراوری انواع نان قرار گرفتند.

وبلاگ تور چین کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ادعای نبود آرد با کیفیت در کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای نبود آرد با کیفیت در کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید