آرای نو کمیته اخلاق منتشر شد، خبری از کنعانی زادگان نیست

به گزارش وبلاگ تور چین و به نقل از فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق رأی محکومیت صادره علیه رضا طلایی منش، سرمربی تیم بزرگسالان شهرداری همدان طی صدور دادنامه کمیته استیناف، قطعیت یافته است و وی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و دو مسابقه محرومیت تعلیقی محکوم شد. بر همین اساس از هرگونه فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به استادیوم ها ممانعت بعمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش گردد.

آرای نو کمیته اخلاق منتشر شد، خبری از کنعانی زادگان نیست

* با توجه به اینکه رأی محکومیت صادره علیه مهدی آقازاده، مدیرعامل سپیدرود رشت قطعیت یافته است و وی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و دو مسابقه محرومیت تعلیقی محکوم شد. بر همین اساس از هرگونه فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به استادیوم ها ممانعت به عمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش گردد.

* با اعلام کمیته اخلاق عباس قانع عزآبادی و مهدی محمدی، طبق بند یک ماده 52 و بند یک ماده 63 ایین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال، فعالیت افراد فوق در حوزه فوتبال بلامانع است و می توانند از این پس به فعالیت های خود در حوزه فوتبال ادامه دهند.

به گزارش وبلاگ تور چین، آرای کمیته اخلاق در حالی منتشر شد که همچنان خبری از پرونده جنجالی محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی ایران به علت انتشار فایل صوتی غیر اخلاقی منتسب به او نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آرای نو کمیته اخلاق منتشر شد، خبری از کنعانی زادگان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرای نو کمیته اخلاق منتشر شد، خبری از کنعانی زادگان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید