8 مورد از برترین بازارهای کره جنوبی

به گزارش وبلاگ تور چین، بازارهای کره جنوبی

اگر تصمیم گرفتید به کشور کره جنوبی سفر کنید بازدید از بازارهای سنتی یکی از کارهایی است که حتما باید آن را در برنامه سفرتان بگنجانید تا بدینگونه بتوانید این فضای شلوغ و درهم برهم اما مجذوب کننده را تجربه کنید. از غذاهای محلی بگیر تا لباس های سنتی و داروهای گیاهی می توان گفت برای هر کسی و هر احتیاجی بازاری وجود دارد. با خبرنگاران همراه شوید تا به اتفاق یکدیگر به بازارهای کره جنوبی برویم و مختصری با آن ها آشنا شویم.

8 مورد از برترین بازارهای کره جنوبی

بازار ماهی نوریانجین | Noryangjin Fish Market

این مورد از بازارهای کره جنوبی بی شباهت به بازار ماهی فروشان کشور خودمان نیست. همه جا بوی ماهی پیچیده و سرو و صدای بسیاری به راه است توصیف آن شاید اصلا جالب به نظر نرسد اما تماشا این همه شور و حال تجربه ای می گردد که تا سال های سال آن را فراموش نخواهید کرد. بازار 24 ساعته باز است و فعالیت دارد اما می توان گفت که فعالیتش در شب به اوج خود می رسد یعنی درست زمانی که موجودات دریایی از هر مقدار و شکلی تازه به بازار آورده می شوند. راهروهای تو در تو که تمامشان پر از ماهی های رنگارنگ است و البته رستوران های دریایی زیادی نیز در نزدیکی قرار دارند که ماهی لذیذ آماده خوردن را به شما می دهند.

آدرس: 688 Nodeul-ro, Dongjak-gu, Seoul, South Korea

شماره تماس: 0082222548000

بازار نامبو | Nambu Market

این مورد از بازارهای کره جنوبی سال 1905 در جئونجو مرکز غذایی کره احداث شد. داخل بازار نامبو بیش از 800 فروشگاه وجود دارد و 1200 نفر در آن مشغول به کار هستند، آن ها انواع سبزیجات، میوه، غذا، ماهی های خشک شده، لوازم خانه و سایر لوازم ضروری زندگی را می فروشند. اگر می خواهید برای خرید به آن بروید برترین زمان شب های آدینه و شنبه هستند که بساط غذاهای خیابانی به راه می گردد و می توانید انواع غذاها مانند رول بیکن، هشت پا و غذاهای معروف ویتنامی را در آن پیدا کنید. یک خواندده هم معمولا در مرکز بازار اجرا دارد و حال و هوای مجموعه را حسابی سرزنده نگه می دارد.

آدرس: 19-3 Pungnammun 1-gil, Jeonong 3(sam)-ga, Wansan-gu, Jeonju, Jeollabuk-do, South Korea

شماره تماس: 0082632841344

بازار اشیا دست دوم سئول | Seoul Folk Flea Market

اگر در پی خرید یک شی بسیار خاص و متفاوت هستید که با تماشاش به یاد سفرتان به کره بیفتید احتمالا برترین انتخاب از میان بازارهای کره جنوبی همین جا در شهر سئول است. بازار در یک انبار بزرگ و پر هرج و مرج احداث شده و می توانید در آن انواع مبلمان قدیمی، کاست های موسیقی، لوازم میز و سفره، پوشاک ورزشی و یا جواهرات را بخرید. انتظار یک فروشگاه مدرن و مرتب را نداشته باشید. بازار (به ویژه آخر هفته ها) حسابی شلوغ می گردد. پیشنهاد می کنیم که حتی اگر قصد خرید کردن ندارید هم سری به این مورد از بازارهای کره جنوبی بزنید چرا که برای گشت و گذار یا نوش جان کردن غذاهای محلی در طبقه اول محل مناسبی است.

آدرس: 21 Cheonho-daero 4-gil, Dongdaemun-gu, Seoul, South Korea

شماره تماس: 0082222323367

بازار لوازم الکترونیکی یانگ سان | Yongsan Electronics Market

این مورد از بازارهای کره جنوبی را می توان بازاری گران طبقه بندی که در 20 ساختمان گجت های نو یا دست دوم را برای فروش گذاشته است. اگر به لوازم الکترونیکی علاقه دارید حتما به این جا سری بزنید. هر گجتی که می خواهید بخرید می توانید در آن پیدا کنید به طور مثال انواع گوشی، دوربین، قطعات کامپیوتری و سخت افزاری. البته گفتنی است که خیلی از قطعات با قیمت زیادی برای فروش گذاشته شده اند حتما از قبل قیمت ها را چک کنید و موقع خرید حسابی چانه بزنید.

آدرس: 15-2 Hangangro 2-ga, Yongsan-gu, Seoul, South Korea

شماره تماش: 008221330

بازار دونگ دائمون | Dongdaemun Market

علاقه مندان به خرید لباس و مد باید بازدید از این مورد از بازارهای کره جنوبی را یکی از اولین مقاصدشان در سفر به سئول قرار دهند. این جا می توانید بعضی از جدیدترین طرح ها را پیدا کنید یا پارچه بخرید و طرح مورد علاقه خود را بدوزید و در کل مجموعه دارای 26 مرکز خرید است که 30000 مغازه و 50000 تولیدی در آن فعال هستند. برترین زمان برای بازدید از آن عصرها است که بازار حسابی شلوغ می گردد و می توان شور زندگی را در آن دید. بیشتر مغازه ها تا نزدیک به صبح دم باز هستند و می تواند تجربه ای متفاوت از خرید شبانه را برای شما رغم بزند.

آدرس: Euljiro 6(yuk)-ga, Jung-gu, Seoul, South Korea

شماره تماس: 00823213444888

بازار بین المللی سینپو | Sinpo International Market

بازار بین المللی سینپو در اینچئون در سال 1970 رسما به عنوان بازار غذا به ثبت رسید اما از اواخر قرن 19 میلادی از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار بوده است. با گذشت سال ها محبوبیت آن بین مردم شهر افزایش یافت تا این که امروز یکی از شناخته شده ترین بازارهای کره جنوبی است. در بازار بین المللی سینپو گردشگران می توانند انواع غذاهای سنتی کره، اسنک ها مانند مرغ سرخ شده اسپایسی، تئوکبوکی (کیک های ادویه دار برنجی) و حتی بیبیمباپ (بشقاب برنج و سبزیجات) را امتحان نمایند.

آدرس: 11-5, Uhyeon-ro 49beon-gil, Jung-gu, Incheon, South Korea

شماره تماس: 0082327725812

بازار گوانگجانگ | Gwangjang Market

بازار گوانگجاک گه در سال 1905 میلادی تاسیس شده است یکی از قدیمی ترین بازارهای سنتی سئول است و در بین مردم محلی و گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است. گردشگران می توانند این شانس را داشته باشند که بعضی از محبوب ترین غذاهای منطقه مانند کیمبپ (رول برنج)، بیندائتوک (نوعی پنکیک) و مکگئولی را بچشنئ. فضای آن نیز یک تجربه منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد شد.

آدرس: 88 Changgyeonggung-ro, Jongno 1(il).2(i).3(sam).4(sa), Jongno-gu, Seoul, South Korea

شماره تماس: 0082222670291

بازار گاکه | Gukje Market

این مورد از بازارهای کره جنوبی در دهه 1950 طی جنگ دو کره احداث شد تا پناهندگان در آن محصولات خود را بفروشند و از این راه امورات زندگی خود را بگذرانند. در طول سال ها بازار توسعه یافت تا این که امروز تبدیل به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر بوسان شده است.

آدرس: Sinchangdong 4(sa)-ga, Jung-gu, Busan, South Korea

شماره تماس: 0082542702842

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت

به "8 مورد از برترین بازارهای کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 مورد از برترین بازارهای کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید