کریم بنزما خسته نمی شود!

به گزارش وبلاگ تور چین، مهاجم فرانسوی بهترین روزهایش را در رئال مادرید می گذارند و اکنون آقای گل لالیگاست.

کریم بنزما خسته نمی شود!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تور چین، کریم بنزما خسته نمی شود. مهاجم رئال مادرید به یک گلزن غیر جایگزین برای تیم زین الدین زیدان تبدیل شده است. بازیکن فرانسوی تاکنون 14 گل به ثمر رسانده است که 10 بار در لالیگا گلزنی کرده است و اکنون آقای گل این بازی ها محسوب می شود (دو گل بیشتر از لیونل مسی، لورن و جرارد مورنو). او می تواند امروز (شنبه) در یک ورزشگاه سخت برای مادرید نقش کلیدی داشته باشد (سفیدپوشان مهمان آلاوس خواهند بود) و همچنین بتواند فاصله اش را با دیگر رقیبانش در جدول گلزنی افزایش دهد.

به نقل از آس، بنزما از زمانی که با مادرید قرارداد امضا کرد (تابستان 2009) هرگز به فهرست پیچیچی (بهترین گلزن) نزدیک نشده بود. بهترین آمار گلزنی اش در فصل 16-2015 رقم خورد که توانست 24 گل به ثمر برساند، اما در جایگاه چهارم جدول قرار داشت (لوییس سوارس با 40 گل، کریستیانو رونالدو با 35 گل و مسی با 26 گل رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده بودند). اکنون در راستا خوبی قرار گرفته است تا از این رکورد عبور کند، چون در آن سال پس از 13 هفته تنها شش گل به ثمر رسانده بود.

اگر مادرید توانسته رقابت خود را با بارسلونا در لالیگا حفظ کند به لطف گل های مهاجم فرانسوی اش بوده است. سفیدپوشان بدون گل های این بازیکن اکنون شش امتیاز کمتر و در جایگاه ششم قرار داشتند. گل هایش در مواقع حساس به ثمر رسید. او هشت بار گلزنی کرد و در شش بازی نخستین گل را به ثمر رساند.

زیدان نسبت به سیاستی که داشت با بنزما رفتار نکرد و او را در سیستم چرخشی اش قرار نداد. مهاجم فرانسوی تنها برابر اوساسونا استراحت کرد. در 17 بازی دیگر در ترکیب اصلی قرار داشت و در میان بازیکنان از لحاظ حضور سوم است (1485 دقیقه و تنها کاسمیرو و راموس از او بالاتر هستند).

بنزما در همه رقابت ها هم بهترین آمارش را به ثبت رسانده است. این اتفاق در فصل 12-2011 به ثمر رساند و توانست 32 بار با مادرید ژوزه مورینیو گلزنی کند. در آن سال در 52 بازی توانست 24 بار دروازه حریفان را باز کند. در این فصل در 17 بازی 10 بار گلزنی کرد. اگر این فرایند را حفظ کند از بهترین آمارش عبور خواهد کرد.

او در یک سال کامل در میان بهترین گلزنان اروپا رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. بنزما تاکنون در سال 2019 توانسته است 33 بار گلزنی کند. تنها مسی با 40 و لواندوفسکی با 45 گل بالاتر از او هستند. باید به این گل ها یازده پاس گل بنزما را هم افزود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کریم بنزما خسته نمی شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم بنزما خسته نمی شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید