رشد قابل قبول شاخصهای اصلی وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری

به گزارش وبلاگ تور چین، ایسنا/ براساس خبرهای واصله، رشد قابل قبول شاخصهای اصلی وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری مشاهده می شود.

رشد قابل قبول شاخصهای اصلی وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری

میثم آسوپا در حاشیه سومین نشست منطقه ای ارزیابان جنوب غرب کشور که به میزبانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه ارزیابی عملکرد، مهمترین موضوعاتی که وجود دارند، هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط با ما و همچنین شناخت دقیق از شاخص های عمومی و اختصاصی است که در بین استانها برای آشنایی و ارتباط بیشتر لازم هستند.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی ادامه داد: این نشست ها به منظور تبادل تجارب میان استانها و ارائه شناخت درست تر نسبت به همدیگر برگزار می شود؛ مواردی که در بعضی مواقع باید تبیین و در مواردی نیاز به تغییر آنها احساس می شود.

او افزود: چنین نشست هایی باعث می شود تا استانها مواردی که در موضوعات جزء در استانهای خود احساء کرده اند و مفید است را با دیگر استانها در میان بگذارند. اگر این چالش ها پیش از ارزیابی به موقع و در زمان درست احساء و رفع شوند، قطعاً اثرگذاری بهتر و درست تری خواهد داشت.

آسوپا شرح داد: مهمترین مؤلفه ما در حوزه ارزیابی، اصلاح جریان کاری و بهره وری وزارتخانه است که این موضوع به خوبی و به کمک ارزیابان ممکن است به نقطه عالی خود برسد. ما در ارزیابی عملکرد در پی پیدا کردن ضعف یا نقاط پنهان ارزیابان نیستیم بلکه بر عکس در پی نشان دادن تلاش ها، اقدامات و زحماتی هستیم که همکاران در طول سال متحمل می شوند و باعث ارتقای این مجموعه می شود تا بتوان از این راه به امتیاز لازم دست یافت.

او اعلام کرد: مهمترین اتفاق این سلسله نشست ها، همراه شدن کل بدنه اداری وزارتخانه و ادارات استانها با ارزیابان است و همچنین تبادل تجربه و اینکه این نشست ها می تواند باعث اصلاح موضوعات مهمی شود که سازمان امور استخدامی و مجموعه های دیگر در تکالیف ما در نظر می گیرند.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی با تأکید بر این که در حوزه ارزیابی عملکرد در مرحله رشد هستیم و حتی در بعضی از شاخص های اصلی رشد قابل قبول تری نیز داشته ایم، افزود: مهمترین مؤلفه ای که در حال حاضر مدنظر ما قرار گرفته است، این است که در رتبه هایی که همیشه وزارتخانه در سه چهار رتبه اول بوده را حفظ کنیم و با شناخت بهتر نسبت به شاخص های عمومی و تلاش های مجموعه جزو دو سه رتبه برتر جشنواره شهید رجایی باشیم.

او در خصوص سفر دوباره خود به خوزستان نیز گفت: سفر به خوزستان برای ما همیشه خوشایند بوده و هست. اما مهمترین موضوع این است که ما در شرایط فعلی که فشار کار در وزارتخانه به دلیل نزدیکی به انتها سال و عید نوروز خیلی فشرده و سخت شده، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان مانند همیشه شجاعانه قدم پیش گذاشت و بخشی از زحمات ما را پذیرا شد. همیشه حضور در استان خوزستان به دلیل ظرفیت های موجود و تجارب بالای این مجموعه برای ما ارزشمند و مفید بوده است.

آسوپا اعلام کرد: نکاتی که امروز از طریق کارشناسان استان در بخش گردشگری و ارزیابی عملکرد و خود مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان تشریح شد، بسیار مهم و کاربردی بود.

او در انتها با اشاره به ویدئویی که از جاذبه های خوزستان در این نشست پخش شد، گفت: هرگز این تصور را نداشتم که همزمان در یک فاصله زمانی کوتاه شاهد دو دمای متفاوت باشم. استانی که هم برف دارد و هم خشکی و گرما. چای قرمز و دیدن تصاویر منتخب از استان کار بسیار خلاقانه ای بود. این ویدئو جزو سه ویدئوی رجحان بود که مهندس ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی به عنوان نمونه در هیأت دولت ارائه کرد.

منبع: همگردی

به "رشد قابل قبول شاخصهای اصلی وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد قابل قبول شاخصهای اصلی وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید