تصاویری باکیفیت از گوشی هواوی P50 لو رفت

به گزارش وبلاگ تور چین، به تازگی خبری منتشر شده که طی آن شاهد انتشار تصاویری از گوشی هواوی P50 بودیم؛ محصولی که به زودی رونمایی خواهد شد.

تصاویری باکیفیت از گوشی هواوی P50 لو رفت

هواوی احتمالا قرار است در همین ماه (آوریل) از پرچم داران سری P50 خود رونمایی کند. پرچم دارانی که پیش تر قرار بود در ماه قبل رونمایی شوند اما این اتفاق بنا به دلایلی رخ نداد و گویا در ماه آوریل یا شاید هم ماه مه یا حتی ژوئن باید شاهد رونمایی از آن ها باشیم. از آنجایی که این اتفاق به زودی رخ می دهد، بنابراین طبیعی است تا به این لحظه خبرهای زیادی در رابطه با آن ها شنیده باشیم. در خبرهای اخیر در رابطه با یک سری تعیینات فنی این محصولات شنیده بودیم اما به تازگی خبری منتشر شده که طی آن شاهد یک سری از تصاویر از مدل استاندارد این گوشی بودیم که شکل ظاهری گوشی را کاملا به نمایش گذاشته.

این تصاویر توسط افشاگری تحت عنوان Waqar Khan منتشر شده که با نگاهی به خبرها و شایعه های اخیر پیرامون هواوی P50 می بینیم که تقریبا با یکدیگر مطابقت دارند. با توجه به این تصاویر، هواوی P50 بسیار شبیه به مدل پرو از این سری است. حداقل این چیزی است که از تصاویر منتشر شده از P50 پرو دیده بودیم. البته چینش دوربین گوشی P50 پرو را ندیدیم اما در تصاویر جدید، چینش دوربین مدل استاندارد کاملا تعیین است.

همان طور که مشاهده می کنید، رندرها دو دایره نسبتا بزرگ را نشان می دهند که در سمت چپ-بالای گوشی تعبیه شده اند. درون دایره اول، 2 دوربین و درون دایره دوم هم 2 دوربین دیگر را شاهد هستیم تا مجموعه دوربین های این گوشی به 4 عدد برسند. دوربین های این گوشی احتمالا شامل یک سنسور اصلی، دوربین فوق عریض، تله فوتو (نه لنز پریسکوپی)، مدل P50 پرو به همین مجموعه اما دوربین تله فوتو با لنز پریسکوپی و مدل پرو پلاس هم در کنار دوربین تله فوتو، به لنز پریسکوپی و سنسور سه بعدی مدت پرواز مجهز خواهند شد.

دوربین اصلی در حداقل دو مدل از این گوشی ها که گفته می شود مدل پلاس و پرو پلاس هستند، از سنسور IMX800 ساخت سونی بهره می برد که اولین سنسور 1 اینچی به حساب می آید که برای گوشی های هوشمند طراحی شده و جانشین سنسور IMX700 به کار رفته در گوشی های سری P40 نیز هست.

در حال حاضر اطلاعات نسبتا خوبی از گوشی های این سری داریم از جمله اینکه P50 در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و بژ راهی بازار می شود. برای گوشی های این سری از پردازنده کرین 9000 استفاده خواهد شد که اولین پردازنده 5 نانومتری شرکت چینی هم به حساب می آید. همچنین سیستم عامل پیش فرضی که روی این گوشی ها نصب خواهد شد، Harmony است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویری باکیفیت از گوشی هواوی P50 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری باکیفیت از گوشی هواوی P50 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید