بهترین گلزن اروپا قهرمان جام جهانی را شگفت زده کرد

به گزارش وبلاگ تور چین، آلوارز ملی پوش آرژانتینی که در منچسترسیتی با ارلینگ هالند بازی می نماید، فاش کرد که چه چیزی او را در خصوص مهاجم نروژی بیش از همه شگفت زده نموده است.

بهترین گلزن اروپا قهرمان جام جهانی را شگفت زده کرد

به گزارش وبلاگ تور چین به نقل از goal، جولیان آلوارز گفت که از بازی با ارلینگ هالند در منچسترسیتی لذت می برد و یک چیز در برترین گلزن اروپا او را بسیار شگفت زده نموده است.

جابجایی در تیم های قهرمان لیگ برتر اروپا انجام شد و آلوارز ملی پوش آرژانتینی - که اکنون قهرمان جام جهانی است - از ریور پلاته به سیتی آمد و هالند با قراردادی 51 میلیون پوندی (63 میلیون دلاری) از بروسیا دورتموند خریداری شد. هالند در 24 بازی، 27 گل به ثمر رساند و همه در استادیوم الاتحاد تحت تاثیر توانایی های فیزیکی و ذهنی این بازیکن 22 ساله قرار گرفته اند.

آلوارز که یکی از هواداران اوست، به وبسایت رسمی سیتی درباره هم تیمی با استعداد خود می گوید: من همواره می گویم که هالند فراتر از اینکه یک بازیکن بزرگ است، یک شخصیت بزرگ هم دارد که همواره سعی می نماید به من یاری کند. او مدتی است با گل هایی که به ثمر رسانده، نشان داده که چقدر خوب است، نه فقط در منچسترسیتی، بلکه در باشگاه های سابقش.

چیزی که من را در خصوص او شگفت زده کرد، ذهنیت او بود. او هر روز بیشتر و بیشتر می خواهد، و بعلاوه به علت قد بلندش، بسیار قوی، سریع، باهوش و قاطع در مقابل دروازه است. او برای تیم مشخص کننده است، بنابراین سعی می کنم هر روز از او یاد بگیرم. بازی با برترین ها همواره به شما یاری می نماید. من هنوز در کنار او بازی ننموده ام و سعی می کنم خودم را آماده کنم تا بتوانم به عنوان یک مهاجم تنها یا در کنار او، هر چه که باشد، بازی کنم و فقط تمام تلاشم را بکنم.

انتظار این است که آلوارز و هالند در کنار یکدیگر مستقر شوند، علیرغم اینکه سیتی هوادار سیستم تک مهاجم است، اما تیم گواردیولا برای رسیدن به هدف خود احتیاج به جرقه هجومی دارد.

منچسترسیتی در حالی که هشت امتیاز با آرسنال پیشتاز در رقابت های قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد، روز پنجشنبه در بازی میزبان تاتنهام به میدان خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهترین گلزن اروپا قهرمان جام جهانی را شگفت زده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گلزن اروپا قهرمان جام جهانی را شگفت زده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید