اپل واچ SE 2 و یک مدل نو جان سخت احتمالا سال 2022 معرفی می شوند

به گزارش وبلاگ تور چین، خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده که سال آینده اپل واچ SE 2 و یک مدل جان سخت مناسب ورزشکاران حرفه ای راهی بازار می شوند. باید خاطرنشان کنیم نسل اول اپل واچ SE در سال 2020 به دست کاربران رسید که یک مدل میان رده برای کاربران محسوب می شود. این ساعت از نظر ظاهری تفاوت خاصی با نسل ششم اپل واچ ندارد اما از ویژگی های پیشرفته ای مانند نمایشگر همیشه روشن، سنسور سنجش اکسیژن و ثبت نوار قلب بهره نمی برد.

اپل واچ SE 2 و یک مدل نو جان سخت احتمالا سال 2022 معرفی می شوند

اپل معمولا محصولات سری SE خود را دیر به دیر به روزرسانی می کند و مثلا در این زمینه می توانیم به آیفون SE اشاره کنیم. با توجه به اینکه امسال خبری از مدل نو این ساعت هوشمند نبود، به نظر می رسد سال آینده شاهد عرضه نسل دوم این ساعت خواهیم بود. در رابطه با ویژگی های آن گزارش موثقی منتشر نشده ولی می توانیم انتظار طراحی نسبتا متفاوت و افزایش تعداد ویژگی های مربوط به سلامتی و تندرستی را داشته باشیم.

در کنار این ساعت، به توسعه یک ساعت هوشمند جان سخت مناسب ورزشکاران حرفه ای هم اشاره شده است. در این زمینه هم قبلا گزارش های منتشر شده که بر اساس این گزارش ها، ساعت در برابر ضربه، خط و خش، سقوط و دیگر اتفاقات این چنینی مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

قبل از معرفی نسل هفتم اپل واچ، بسیاری از گزارش ها از تخت بودن بدنه آن خبر می دادند. اما در نهایت هیچ کدام از این گزارش ها به واقعیت تبدیل نشدند و در حقیقت نمایشگر این ساعت اندکی خمیده تر از نسل قبلی است. بنابراین شاید این نمایشگر تخت برای مدل جان سخت این گوشی استفاده شود که البته این فقط یک حدس و گمان است و باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری بمانیم.

در حال حاضر اپل واچ سری 3 و 7 و همچنین مدل SE در بازار حضور دارند و تولید این مدل ها ادامه دارد. به نظر می رسد اپل در سال 2022 می خواهد مشتریان اپل واچ را افزایش دهد و به همین خاطر قرار است مدل مختص وزرشکاران حرفه ای راهی بازار شود. باید خاطرنشان کنیم برخی از این ورزشکاران به دلیل نگرانی های مربوط به دوام اپل واچ، از این ساعت هوشمند استفاده نمی کنند و در عوض به برندهای دیگر روی می آورند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل واچ SE 2 و یک مدل نو جان سخت احتمالا سال 2022 معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ SE 2 و یک مدل نو جان سخت احتمالا سال 2022 معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید